stereo love

upp hyffsat tidigt för att åka till pappa. segt med tåg :( och sneade på mobilen! men ööver good mat där så de kompensera :) klaga lite smått på att ja inte fått påskägg av honom så efter middan kom han med ett, fast med 500kr i :)

åkte sen snabbis till agnes som är såå söt och lånar ut en mobil till mig, tack baby!
tågresan hem va döden! åkte baklänges, ensam och ingen musik :( träffade sophias vän på tåget också haha skämmde ut mig rätt mycke sen.. haha.
väntade på bussen i en kvart, segt. äntligen hemma men så tvingas man ut av marcus. men är hemma nu igen.

imorgon ska jag och agge starta med att råå sola! :) får se hur de går! nu ska jag hitta choklad(A) och sen decka .. försöa iaf!
ttyl


dubai <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0