On the beach

oj kom nyss på att inlägget jag skrev igår glömde jag publisera i och med bråskam till dansen.. som sedan blev en allt för tidig stress :( njöt iaf av kvällssolen tills ja plötsligt fick sån noja att ja inte låst cykeln så sprang som en idiot men den va såklart låst haha. typiskt mig med nojor! (stavning?)

värsta uppvärmningen med lår oh knäövningar att ja dog i benen :( menmen.
matteprov idag tänkte sitta uppe hela natten, vilket va tur de bara var en tanke för fyfan va död jag var imorse. somnade innan halv 12 oh försov mig till 8 och var ändå sten trött!

stellan va riktigt snäll och gav mig två muntliga uppgifter så jag fick godkänt till slut. jävla matte c :o
nu sja jag dra mig mot stan snart tror de blir mcd till midda sen iväg till skogen med sammi, anna mfl :)
sen pyamas-mini-fest hos anna <3




Kommentarer
Postat av: Fanny

fin kropp din jävel!

2010-04-20 @ 13:16:06
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0