leave the world behind you

Calella låten! och resan börjar närma sig 2 månader!
ja och anna har alltid över roligt på bussen från och till dansen. mest från då vi är sten döda, svettiga så vi sätter i lurar i vars ett öra och taggar som ingenting haha :)

och nu kom ja av mig för de tar 50 år att smsa på min gamla mobil :( tryckte iaf nyss i mig middan eftersom marcus är dum och gör mig sen. hann bara gå hem och byta till mjukis sen iväg på min fuckade cykel... vill göra något mot killen som fuckat den asså...

menmen ska leta choklad nu, finns alltid någonstans! chokladfamiljen här ja :) okej har inget minne av vad ja skulle skriva nu mer än att träningsvärk sen i måndags i låren.. tror ni inte bella ska göra extra mycke benövningar idag på uppvärmingen?! jo tydligen.
duschen behövs nu också puss!


haha speedad natten till dubai-resan

Kommentarer
Postat av: Robin

tycker synd om alla de på bussen till calella. Du som snackar så mycket..haha

2010-04-08 @ 23:54:32
Postat av: stephi

svar: hahah ska ringa sönder dig heeela vägen när bara för de :)

2010-04-09 @ 21:02:26
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: Robin

Du skulle bara våga...

2010-04-13 @ 01:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0