känner mig duktig

eller ja snarare ganska sinnes (bekstavligt talat) att jag sitter hemma denna lördag kväll och avstår från fest med mina bästa! men halsen hindrar :( tänkte att jag skulle dra dit ändå men när jag vaknade imorse insåg jag jag tappat min röst :( någon som kan hitta den? :( tyckte onödigt att åka till fest och sitta tyst haha :( (vilket är raka motsatsen till mig haha..)

inte gjort något vettigt alls idag. softat (haha wtf) med marco bara. och hehe förlåt sammi för ja dött av flabb åt dina "killstrumpor" i sen ja lärde känna dig hahaha (A) sitter själv i ett par i stl 43? grovt stora men sinnes sköna :)

plågar mig själv med annanas. åååh de är så gott men min äckliga förkylningsblåsa svider av annanas tydligen :( har inte mycke choklad hemma iheller... typiskt!

vill tjocka mig med något och se en massa filmer! och börjar få lite panik nu när jag inte pratar med någon haha kan man bli psykiskt skadad om ja hör sig själv för mycke i huvudet istället för att prata? :o
anyway min hals dödar och ja kommer säkert missa as mycke roligt ikväll :( ångest!

glöme säga nationella gick hyffsat igår. hade kunnat skriva såå mycke om två andra uppgifter.. tex svenska försvaret i kongo där min bror varit med om.. men stephanie väljer nätdejting som hon inte vet ett j*vla skit om :)
och min syster har upptäckt ordet "snear" hahahaha dör!

träffade valli igår kväll också hundra år sen känns de som? mys iaf! ttyl






Kommentarer
Postat av: Samantha

killstrumpor is the shit, jag pratade me anna om den bilden o hon ville ikke vi skulle ha den.

2010-04-26 @ 22:14:51
URL: http://saamaantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0