juubbat klart

denna veckan *suck*. sinnes skönt haha min hals borde inte jobbat som telefonförsäljare menmen vad gör man inte för sitt jobb :)

är alltid så klumpig! böjde mig för att ta upp duschhantaget (heter de så?) haha och slog huudet i kranen skit hårt :( halka nästan :( och kändes som ja skulle svimma av värmen.

imrn, asså hoppas nationella kommer gå bra. ska läsa häftet en gång nu då, hela denna gången! gillar inte engelska som förr :( ajja detta blev nått skumt ångestinlägg?

juuste! när ja kom hem från skolan kom mamma från ingenstans super glad och frågade mig om och om igen "vill du höra dem bra eller dåliga nyheterna först? :D" ja bara... ehm bra? :o
har meeeeer än ja behöver till calella resan redan! åååååh happy!

hehe. nu ska jag "försöka" sova... hmm mamma vill ha mig i säng för ja är sjuk ju :(
ttyl!


Kommentarer
Postat av: Fanny

snygg hårfärg!

2010-05-04 @ 19:38:55
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0