fortfarande sämsta uppdateringen

men jag vet inte var min tid rinner iväg. igår blev de limhamn med mina tjejer :) och idag har det bara varit en chill dag med mackan haha. sen dansat. kutat (sprungit på skånska?) till söder, så ja knappt kunde andas. då ja är framme är ja 3 minuter tidigt. typiskt.

precis krängt mig i lite choklad och de blir väl smoothie nu för är verkligen aldeles för död för att åka någonstans. sorry sammi! :( kanske tar och går ut in the neighbourhoood annars äntligen en hemmmmakväll! minns inte senaste gången ja var hemma på kvällen :o

come on rude boy boy can you get it up?
rude boy - rihanna, började med ny koriagrefi med den idag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0