alejandro(8)

sitter med en dödande hals, verkligen! och prata i telefon hela jobbet i 4 timmar gör inte saken bättre. bomba med te och sockerbitar för att få bra hals.. vilket hjälpte lite! men jag blev speeedad till max istället. mer än vanligt? svar ja.

mamma står och predikar om min astma blabla hotar med att ja ska betala mina läkarbesök om ja inte tar medecin osv. *snaark* fick ändå en banansmoothie serverad i sängen i samma vända? dubbelmoral mor?

dagen med danskarna var rolig. faktiskt! de häärligaste är att nästa år åker vi till dem och vi får stanna hur länge vi vill i köpenhamn. dem tvingades hem 3 haha.

och skönt att se många nya hittat min blogg ;) fast nu ska jag ta och duscha. och de är dåligt med bilder :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0