vinst på nya jobbet

hemma från jobbet/praktiken, gud va de känns bra att tjäna egna pengar haha! visst låter de dumt? kan inte fatta de kommer ut min mun, min?! hahah ja man har väll mognat :)

de visade sig att den coffe shopen jag jobbade i i fredags vann tävlingen! yeeeey blev skit glad haha fick en fet påse från de där godismärket som gör algrens-bilar och gott&blandat gör dem bl a. fanns då en heeeel hög med bara godispåsar haha. ja juste vi vann för vi sålde mest läkerol-askar hahaha visst låter du töntigt men ja godis blir man glad av så därför är ja glad.

MEN jag glömmer den, är de inte Underbart?? ja vinner något (som jag aaaldrig gör!) sen glömmer ja påsjäveln på jobbet! ja som såg fram emot en godis söndag :( ja som inte ska jobba förrän onsdag!! och f*********n ta den som så mycket som KOLLAR i MIN påse! bara så alla vet! haha sånt hot men ja lovar.. i will kill you! .

och pricken över de HEMSKA i:et är att vi (malmö redhawks) förlorade med 6-3 mot ljungby som ligger sist i serien! fyfan vi som haft så många vinster på rad! de suger :( kommer typ falla ner till 4e plats nu. usch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0