paow, fjortis blogg eller inte?

har verkligen slöat mig till max idag haha. men nu är ja trött på att sitta här så ja hoppas verkligen de kommer fram något roligt att göra framåt kvällen! och ens familj verkar inte heller vara på så socialt humör haha..



mer än jag som vill vara olydig och öppna chokladkalendern NU?



har fixat lite lite till på bloggdesignen haha men ja kör hellre lite bit för bit än allt på en gång. är inte heller så jätte inne på att lägga ner massa tid på de. menmen! mer än jag som förövrigt faktiskt gillar Paow? ni vet en av  de dära såkallade "fjortisbloggarna". vet ju att hon varit de men i mina ögon har hon mognat haha :) gillar att läsa hennes blogg. därimot stör ja mig mycke på kissie och desirees försök att verka ha mycke självförtroende när alla vet att dem redigerar allt!

nu kom min mamma in med ett glas champange? hmm vad firar vi? haha de visste hon inte själv.. men de är bara att tacka och ta imot haha! mums (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0