Ny start!

då va de dags igen! de har gått mer än ett år nu sen ja bloggat och kände de va dags igen. blivit att så många vänner även börjat blogga s blev sugen på de :) läser ju kända bloggar dagligen också haha.

lite om min dag:  träffade valli idag då hennes syster flyttat till "min gård" haha (känns fortfarande dumt att säga de, ovan malmöbo) iaf då hon slutade tidigt idag och vi inte setts alls mycke sen vårt bråk. nog om de. de va kul att få träffa henne igen (: dum som jag är gick hade ja såklart råkat bestämma med två personer så tiden med agnes krockade lite med vallis, men de löste sig! vi gick och såg New moon med även min syster och den var förvånansvärt bra (dock bättre i bok) sen följde agnes med mig till min dans då ja dansar pussycat dolls med anna. vi blev sedan körda hem och nu ligger vi bara i min säng och läser skvallerbloggar haha love it!
orkar inte ändra min gamla header och inte heller profilbilden än. haha är slut för idag

en ganska nytagen bild (:
en ganska nytagen bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0