lauren conrad

har alltid följt the hills och dem sensate säsongerna verkar de som att Lauren Conrad fastnat för långt lockigt svall precis som många andra. de är så jävla snyggt och önskar verkligen ja hade haft chansen nu att testa på att göra de i mitt föredetta blonda hår. lika så Elin klings hår! dör för de verkligen gud är så avundsjuk! jag vet att ja kan ju göra frisyren med mitt mörkbruna hår också men de blir inte samma sak, haha och eftersom mitt hår är så jävla tunt hinner lockarna gå ur inom en timme :(
ska iaf testa på babyliss värmespolar som kenza tipsat om och tror de kan funka bättre med tanke på att hon och jag har samma sorts hår.

en sjukt fin bild på söta Lauren!

Kommentarer
Postat av: conrad

ja visst e han conrad över söt :O

2009-11-28 @ 18:57:56
Postat av: Samantha

hahahahahahahaha conrad omg

2009-11-28 @ 19:00:12
URL: http://saamaantha.blogg.se/
Postat av: stephi

hahahahaha såå torr du är conrad!

2009-11-28 @ 19:01:04
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0