Hyllingebuss?

det har varit en lugn kväll ikväll. hade heller inga planer på att orka göra något i vilket fall. haha förresten så är paradise hotel riktigt roligt när man kommer in i de, såg dem 6 första avsnitten på datorn och i perfekt tajming när ja är klar med avsnitten visas de 7e avsnittet på tv, ibland har man ju tur ;)

snart är de dax för beställningen av min resa till sommaren! då ja åker med mina sötnosar Anna & samantha :) ska bli riktigt roligt och fick verkligen en påminnelse när ja plötligt ser hyllingebuss åka utanför arenan när ja står ute i lugn och ro och hade rök-pause med tjejerna. gud va glad ja blev! haha så de är verkligen en sak att se fram imot.

förlåt för att min bloggs utseende inte är de roligaste men ja ska ta mig tid till att orka sitta och fifla med kodmallen haha. ska också ta mig ork att börja lägga in bilder på allt möjligt framförallt bilder om vad ja skriver om!

här kommer en bild på vårt skolfoto! tema; sexiga skolflickor ;) grr!
(obs! in-somad bild inte hela klassen med)

från vänster hörn: Habib, samantha,adelina,sanna,anna
rad två: jesper,indira,jag,assan

Kommentarer
Postat av: Samantha

ohhh, typ bara två veckor kvar nu till bokningen! :D <3<3

2009-11-27 @ 19:04:22
URL: http://saamaantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0