;)

hemma från praktiken, somvanligt glömmer jag att skriva ett inlägg direkt när ja kommer hem men får bättra mig! har hjälpt till att fylla på kioskerna idag bara och de är rätt långtråkigt men är glad jag jobbar med trevliga tjejer då jag är där. får gratis godis också så ska inte klaga :)
På lunchen blev ja jätte förvånad när idolerna kom in i restaurangen och satte sig vid bordet bredvid oss. haha feel like a celebrety! ;) trodde bara ja skulle få se dem på avstond men även senare under dagen träffade jag på dem många gånger på arenan.
tycker det är synd att jag juste detta året inte alls följt programmet (idol alltså) på tv så ja har absolut ingen aning om vem som är bäst.. vet dock att den korta tjejern med rastaflätorna sjunger riktigt bra!

efter praktiken hade ja ett litet ärende i stan. när ja sedan väntade på bussen kunde ja inte motstå att snabbt gå in på hansa och kolla kläder! okej jag visste faktiskt precis vad ja letade efter och påminde även mig själv nu att ja ska testa linnet jag köpte, äkta party-stephanie-linne!
Nu sitter jag iaf och kollar på Paradise hotel på tv6.se, och nu kallade min mamma på mig att maten är klar :)

adios! S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0