en dag på stan

hemma igen! men de får bli ett kort inlägg för mamma ropade nyss att maten är klar. verkligen härligt att bo hemma och slippa göra allting själv haha, mitt hotel typ? fast de hade ändå varit härligt att ha en lägenhet med en vän och bara gör va fan man vill :) hade dock saknat min mammas kommentarer som "ers kunliga höghet" haha vem ska vara min buttler i nya lägenheten liksom? haha iaf!

kom nyss från stan och satt på ehouse med agnes, snacka massa om allt skit och ja får alltid kramp i magen när ja är med henne asså haha kvittar vad ämnet än är de är alltid roligt att vara med den tösen ;) övervägde att lämna kameran hemma, hade ingen lust att åka till stan med fulla fickor. blev iaf inget handlat för min del för ska ju ändå dit imrn och Julhandla med anna! haha de ska bli en lång shopping dag och får se om ja ska slsa lite pengar på mig själv också. haha får se, kansk inte varit tillräckligt snäll iår? ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0