ungeföretagande..

denna dagen sög. eller ja till viss del bara kanske. iaf så stod ja och min uf grupp på den lokala mässan idag och de gick bra. nästan allting är löst också med små problemen i företaget. kul att vi återförenades efter att ha varit ifrån varann i 4 veckor imrn. okej vi har ju träffats allihop rätt många gånger haha men kändes ändå som en skoldag tillsammans som vi ju inte haft på länge. vet faktiskt inte vad ja hade gjort utan er.

sitter och har precis skrivit upp allas julklappar vad ja har köpt och vad de kostat, har tyvärr inte lyckats handla till alla men 4 av 7 julklappar är väll bra? vet ju vad ja ska ge mamma men ska bara snacka ihop mig med min syster först haha. så då återstår 2 okända inköp. men är ute i god tid jämnfört med någon annan jul någonsin.

nu ska ja börja på någon av dem alla uppgifter vi måste göra under praktiken.
vill tipsa om en blogg också, en super söt tjej ja varit en nära vän till mig, Natali :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0