torsdag

hej och förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen! kom hem för ett tag sen från skolan läraren drog ut på lektionen så alla skulle få chansen att ha redovisning, så vi börjar 10 på månadag istället för halv 9 :) redovisningen var då den power pointen ja tjatat om dem senaste dagarna haha.
somvanligt va den jävla bussen 34an sen! som jag då tar hem, och de är kallt som fan ute tjockt med snö är de också.

blev ett jävla strul under lunchen då de ringen en kvinna och säger de är nått fel med mitt kontonummer och att ja hade en timme på mig att få tag i mina uppgifter och ringa henne igen, ja så min mat som ja stått och väntat på i en kvart åkte rakt i soptunnorna. blev så jävla arg för sen slutade det med att ja fick sitta och ringa till både mamma och den där kvinnan som sa ja kunde ringa henne fram till 1 inte svarade. och i slutändan hade hon fått kreringsnumret och kontonumret på rad, asså ofta hon inte fattar de när de är ett kommatecken imellan?

i varje fall så är ja hemma nu och äter pepparkakor och spelar farmville, anna ringde mig nyss och sista danslektionen är tydligen idag! detta kan ju bli en bra dag trottsallt haha

TTYL <3


agnes i en "SÖT" mössa


jag fastnade inte på bild men charmig mössa va?






ja passa ändå i den oranga asså haha

Kommentarer
Postat av: hemlig människa haha

hahaha, du är så ful, du sa du skulle täcka mitt ansikte och bara göra reklam för mössorna! ta bort mig:O

2009-12-18 @ 00:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0