tidig morgon!

ja de blev ju inte riktigt så tidig som förväntat haha.. skulle ju upp 8 väcktes av mass-sms av nata men de hjälpte inte så vaknade halv 9 av mobilalarmet. smsade lite med nata som också försåvit sig sen somna ja. väcktes av att nata ringde och sa hon skulle ta bussen haha fick hoppa ur sängen fixa mig snabbt som fan och gullig som min mamma är så gjorde hon äggröra på macka åt mig :) kastade i mig allt och hoppade på första bussen!

ganska onödigt att gå upp så pass tidigt när ja knappt köpte något.. kaos i alla affärer och jag TOM gick till entré!! blev iaf handlat underkläder och sen stack alla hem utom nata,melli,kikki och jag som sen gick och solade :) kom hem nyss för blev körd av natis mamma. ikväll finns de planer men som inte är 100% säkra! skriver innan ja går hemifrån

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0