teenage dirtbag

satt och på västa inlägget haha så avbryter min mamma mig i mina tankar och kommer in med en aladin ask!  haha och dum nog som ja är säger jag "aladin :D är inte de litet tidigt? haha mmh *tar en tugga* älskar dig mamma" haha helt drogad av chokladen. de är nämligen så att vi är chokladfantaster jag och min mor. tom vår duk i köket är bilder på choklad-dessärer hahaha ohyes. och självklart har ja glömt precis allt ja skulle skriva haha de va något om valentina.... ? hm juste! satt och hade roliga konv med henne på bloggen och msn tills vi kom in på deppiga ämnen plötsligt haha alltid bra att kunna prata ut iaf :) "cuz i'm just a teenage dirtbag baby, listen to iron baby with me  woooooooho" haha förlåt men hängde med lite i låten som spelas på spotify haha gillar gamla låtar! och nu kom ja av mig, jävla låt hehe. kan ju alltid länka videon här tills ja kommer på något att säga..


hahahaha hade glömt hur mobbad denna videon är asså hahaha dör.

lusse kommer bli bra, känner de på mig haha :) puss!

Kommentarer
Postat av: valentina

aa klart de e bra o prata ut ibland:) hahahha älskar också gamla låtar, så länge sen man hörde denna:O

2009-12-13 @ 13:26:27
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0