supermassive black hole

hej bloggen, tyvärr så verkar alla mina inlägg under dagtid börja med att ja skriver att ja är i skolan haha. har somvanligt tröttnat på att göra min powerpoint så får väll ta och göra det sista hemma. kan verkligen inte sluta lyssna på denna låten ..




lektionen är snart slut så hade bara tänkt att detta skulle bli ett kort inlägg. för er som inte bor i skåne så snöar det för fullt här i malmö iaf. är jävligt glad ja har busskort nu haha fyfan att cykla, hell no! hade tänklt göra något idag men har så mycke att göra med skolatbete denna sista veckan så får väll ta och skärpa mig haha. eftersom mina betyg inte är dem bästa haha.

borde egentligen ta och köpa dem sista 2 julklapparna eftersom ja fick pengar av min kära lilla pappa till att köpa dem sista så ja slipper slösa mina egna. måste också komma ihåg att köpa nya hörlurar inför dubai resan, åker ju den 2a! gud va ja längtar till värmen.

ttyl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0