söndag

hehe. ja vet ja är SUPER dålig på att uppdatera, men de ska bättras ja lovar :)
har glömt att berätta vad ja gjorde igår kväll också. det blev ingen ute kväll utan jag,sammi,anna och julia hade en mysig hemma kväll hos anna. och en ängel som jag är så tar ja bussen till stan för att vänta med sammi på hennes buss. även om bussen vi åkte med stannade bakom mitt hem. hihi sött av mig va? anyway idag har ja bara myst hemma, har verkligen inte orkat mig ut, ja menar vem gör de en söndag? förr gjorde ja alltid något på söndagar men no more. har blivit helt inne i en serie också haha men väldigt skum är den egentligen.

imorgon ska ja skita i praktiken, haha ja man måste väll få skolka nån gång i livet? ja som ALLTID är i skolan när ja ska annars borde få a day off. tycker jag iaf! men tyvärr så måste ja ändå upp och ta mig till vårdcentralen halv 9 som ligger bakom min skola och ta den äckliga livmoderhalscancer-sprutan som också är den 3e och sista. thank god! och ja vet redan nu ja kommer böla sönder. för ja hatar nålar,knivar och alla vassa föremål mer än spindlar och annat skit som alla andra är rädda för. ja min fobi är nålar nu vet ni! ska också träffa danny senare imorgon. nu blev detta ett extremt långt inlägg och folk bombar på msn så bye!


:*

Kommentarer
Postat av: emilia

hahah omg en sjuk sak, jag har trott i några dagar sen du skrev sms någonting om vårdcentral bakom skolan att jag bara drömt de:O att det inte hänt på riktigt, hahahahhaha asså på riktigt blev helt rädd att jag e synsk när jag läste detta inläggen, har trott de var en dröm hela tiden :| hahahaha

2009-12-08 @ 13:41:12
URL: http://emilcia.blogg.se/
Postat av: stephanie

uee :O men då måste du läst smset på natten medans du sovit eller något. ändå läskigt :o

2009-12-08 @ 13:50:02
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0