söndag

nu är jag hemma igen, eller kom hem för ett tag sen men osmart som ja kan vara så glömde jag ta bilder innan jag duschade. åkte iaf in till stan och solade med kikki,meli,nata,ella & emelie :) sen gick vi hem till meli och såg Uninvited psyk film till max! jag och kikki fick rätt tidigt för hon var tvungen att vara hemma och ja ville va snäll och åka med henne. men fick ist stå och vänta på min buss i en kvart! kamra is a bitch.. men kan inte komma på vad ja gjort haha? pratade iaf med kikki en stund i tele. hamnade sen bredvid nån skum kille som skrev sms till en tjej som satt en bit bakom över freake va de iaf så ja bytade plats och blev stalkad! inte konstigt ja alltid är rädd när ja är ute ensam! hur som helst skrämde mamma också skiten ur mig genom att stå och tända,släcka,tända,släcka min tak lampa fyfan hjärtat stannade där en sekund.

nu sitter jag iaf och drogar musik och äter yoguhurt, sen blir de kakor (A)

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0