snöiga söndag

hej fina läsare!
blev förvånad när ja nyss loggade in på blogg.se haha för ja har ju inte uppdaterat på 24 timmar! fy mig (A) men festen igår blev lyckad trotts de hemska vädret. och smirnof ice är nog min nya favorit! träffade iaf trevligt nytt folk men även inte så nya ansikten som man ändå inte kände haha. kul va det iaf men fick lite skuldkänslor när någon snodde en nyckel in till kikkis rum när jag och carro var där inne, så onödiga folk kan vara! blev också lite irriterad i slutet av festen men de löste sig med att agnes fick lyssna på mitt skit hela hemvägen via tele och säkert också hela bussen :) vaknade heller inte upp med nån bakfylla vilket är härligt och fick frukost på sängen, mackor med äggröra på mums.

idag va det ju tänkt jag och agnes skulle ses i stan men eftersom de inte går några bussar från hennes håla pga snön så får ja väll ta en lugn dag hemma med te och skolarbete. inte så kul med 2 dagars extra skola när alla andra är lediga.. men får tänka att vi har en veckas mer sommarlov!
nu är jag törstig så

TTYL <3


tjejerna, innan alla andra kom

kikki & ella gillar cheeseballs

jag och sofia njuder stort haha

melli och carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0