snabb bloggande!

godmorgon! inatt mellan 12 och halv 1 ringde valli mig och tvingade mig sova hos henne för hon va ensam i sin systers lägenhet. försökte luska ut hur ja skulle lura mamma men de visade sig inte vara så svårt för hon sov som en stock så hon visste nog inte vad hon pratade om när ja sa att ja skulle till valli för ja är ledig från skolan idg (vilket jag inte är). men vi flumma som små idioter till whitechicks till klockan 4 sen decka vi.

idag ska ja iväg ock fika med tjejerna ja festade med i lördags så ja har jävligt bråttom! sen ska ja och latfisen valli shoppa julklappar :)

TTYL <3

Kommentarer
Postat av: valentina

tack för du kom o inte lät mig ruttna ensam:)

2009-12-21 @ 21:58:02
URL: http://valeeentina.blogg.se/
Postat av: stephi

haha ja ville ju komma! :D trodde bara aldrig de skulle gå och lura mamma :P

2009-12-21 @ 22:09:49
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0