rött är det nya!

förlåt för dålig uppdate! har varit hemma från stan ett tag nu, blev en lång dag där ändå. träffade upp tjejerna halv 3, hehe försenad som ja va.. (A) och waynes kanske blir de nya stället? :) är iaf glad ja föreslog de för alla var nöjda och glada. några timmar senare efter mycke skitsnack skulle jag träffa valli för att julklappshandling så dem andra fick fortsätta utan mig. det blev iaf jag valli och veronica, jag lyckades hitta lite på claes ohlsson men känner mig dum som ska ge ett paraply till min pappas sambo haha hon har ju redan allt?!

måste även göra en liten diss och hiss!

dissen är då självklart snön som är väldigt mysig att se..... från fönstert! inte att vara ute i, kallt som f*n och självklar slask 2 dagar senare. en annan diss är att JAG INTE SLUTAT SKOLAN ÄN! vad är detta? jo john bauer har beslutat att låta oss vara dem enda i hela malmö som ska gå några dagar längre än alla andra, tack så mycket!

Hissen är rött läppstift! fick insperation av ella som passar så bra i sitt och nu har dem flesta av oss som fikade idag hängt med i trendden. har alltid varit avundsjuk på kenza (känd bloggare) som är så jävla snygg i sitt röda. så nu har ja tagit tummen ur röven och vågat köpa ett eget :) får väll se hur länge ja tycker de är kul hehe....
en annan hiss är också sol,bad och stränder! underskattat till max! sluta klaga på sommaren när det är "för" varm. men tur som jag har ibland så ska jag iväg om bara lite mer än en vecka :)

TTYL <3





Kommentarer
Postat av: Gabriela

du passar som fan i det !:D

2009-12-22 @ 00:32:13
URL: http://tgabriela.blogg.se/
Postat av: emilia

du ser ut att passa i de iaf :D

2009-12-22 @ 18:32:41
URL: http://emilcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0