pussycat dolls

då va de sista pcd-träningen för detta året (pussycat dolls). känns rätt sorligt. älskar att dansa så vad ska ja nu sysselsätta mig med? önska ja kunde varit med i showen men missar så mycke träning när ja är i dubai och för 360 spänn för att vara med så tycker ja man ska få träning för pengarna vilket ja inte hade fått. så ja nu är ja dyster och lyssnar på en dyster låt och har dystra tankar. därför blir de ett dystert inlägg haha.
men börjar inte förrän kvart i 4 imrn så får sova ut. känner att ja är trött redan nu även om ja fick en lång powernap efter sprutan imorse. btw min arm gör ont.

godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ner din blogg...

2009-12-08 @ 01:47:17
Postat av: stephanie

till anonym: sluta läs min blogg ist? :)

2009-12-08 @ 01:54:44
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

de går nt.. :/ för du heter så på msn. ta bort de därifrån så slutar jag ;)

2009-12-10 @ 01:12:20
Postat av: stephi

asså ja vet vem du är så lägg ner. ingen har bett dig läsa bloggen och ingen har bett dig kommentera. att du inte klarar av 3 veckor utan att skriva till mig är bara patetiskt

2009-12-10 @ 19:05:02
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah mobbade stephi du pratar bara massa skit. du vet iiiiinte vem jag är hade du vetat så hade du sagt de ;) och 2 du bad mig läsa den IDIOT!

2009-12-11 @ 01:06:24
Postat av: stephi

de finns bara 2 personer som ja skickat länken till min blogg. så nej ja har inte bett dig om ett piss. sluta läs och sluta kommentera, för ja slutar ändå svara nu

2009-12-11 @ 01:17:02
URL: http://ssstephnie.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHA precis! ;) så lek inte smart din förre detta blondin. :)för du ha shiiiden nån aning vem de e .. hajt ska sluta läsa , men kan du ta bort den från din msn då ^^ <3

2009-12-11 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0