nattbloggande

inget ovanligt nuförtiden. är ledig imrn! hehe gillar ändå min praktik (liite..). ska handla in produkter imorgon till företataget jag,sammi,anna och sanna har. ska bli roligt. och ja kan sova ut huur mycke ja vill imrn, som om ja inte gjort de ändå dem senaste (praktik) veckorna? ligger i min säng och ser gossipgirl, trodde de inte va fler än 10 avsnitt och så vipps ser ja två nya på en hemsida. alltid roligare att vara före avsnitten som går på tv. orka vänta liksom? är på sista avsnittet nu de ska bara ladda lite så undertiden ska ja gå och ta bort sminket.
i will be writing more in the morning (brittisk röst haha)
puss!



Kommentarer
Postat av: valentina

känner mig som en stalker kommenterat hundra inlägg nu haha, men vad heter sidag du laddar ner gossip girls avsnitt ifrån! har försökt hitta men inte lyckats tyvär;/

2009-12-11 @ 17:41:17
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0