måndag

home agian!

oj dålig uppatering haha men ja, ja som inte kan somna när de är ljust ute? sprutan är ett redigt sömnpiller! va så jävla trött men visste ja inte skulle somnan så ja gjorde mörkläggning i rummet och kurade ner mig. o vips ja somna haha. vaknade halv 11 svarade på lite sms och plötsligt somna ja igen och vakna 2. kändes som någon väckt en efter att ha sovit en halvtimme, stendöd! orkade inte ens resa mig, men min mage kurrade ihjäl så fick ösa på ett kål för skulle ju träffa danny. hans syster fyllde år så blev att ja träffade hela hans söta släkt haha :)

satt nyss och åt wook och om drygt en halvtimme ska ja ta bussen och dansa med anna. nästa sista gången idag sen börjar de inte förrän mars, riktigt dåligt tycker ja. nu ska ja se simpson så skriver senare ikv!

/S

Kommentarer
Postat av: emilia

vem e danny :O?

2009-12-08 @ 13:42:44
URL: http://emilcia.blogg.se/
Postat av: stephi

smsa mig haha <3

2009-12-08 @ 13:50:34
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0