lilljulafton

förlåt för vääldigt dålig uppdatering! nän nanna (sova på skånska) hos mig inatt sen drog hon upp mig innan 12 för att gå till ica ofixad, great!  hon lyckades tom få mig att ta bussen till stan 1, helt sjukt haha. delade på china box som ja inte ätit på femtioelva år och shoppade. när jag kom hem städade jag.. vänta sa jag städa??? haha ja ni läste rätt stephanie städade :) sen kom min ena syster,hennes förlovade sambo och deras son, sophia var redan här. så firade vi jul fram tills nu när dem åkt hem.

som ja inte borde vara förvånad över så ville inte min syster sophia ge mig min julklapp förrän imorgon :( glömde också säga igår att anna gav mig en julklapp! riktigt gulligt fast den får ja heller inte öppna haha taskiga alla är mot mig plötsligt. nu ska jag iaf försöka krya på mig käka skumtomtar och aladin för fulla muggar och kanske ta en outfit bild :) har även bestämt mig för mitt nästa inköp som är en redigt snygg kavaj! fråga mig inte var ja ska hitta denna men ge gärna tips! är också lite extra kär i korta kavajer :)

TTYL <3

Kommentarer
Postat av: valentina

"(sova på skånska)" vad tror du man inte säger nanna i skåne hahaha? eftebliven, o du kan ju inte säga förlovad sambo:( man tror han e förlovad me nån annan då

2009-12-24 @ 01:39:26
URL: http://valeeentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0