latmask till max

ja som ja kunde gissa så har ja inte kommit längre än sängen idag haha. eller jo reste på röven för att hämta läkerol innan för har haft ont i halsen hela dan och ja har självklart varesig gjort te (eller bett mamma göra) och inte heller börjat på nån skoluppgift. försöker iaf se new moon men hemsidan är segare än livet!

för några timmar sen blev ja så sugen på att åka till stan och fika så jag och några av tjejerna ska ta och göra det imorgon, får se hur många vi blir, desto fler desto bättre enligt mig iaf! så jag skiter i danskan imorgon, fattar ju ändå inte ett piss av vad han säger så vad tjänar det till? ganska onödigt när ja tänker efter att ja börjar ju 10 imrn sen om ja struntar i danskan slutar jag halv 12, LÖNT haha. skitsamma ska va lite duktig. nä nu börjar de bli för mycke babblande ska se om min sega hitler svarat mig än (veronica) och lägger kläder i tvätten inför semestern!

TTYL <3

dagens!

Kommentarer
Postat av: OFTA

wannabe naati.webblogg.se HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA skit rolig e du...

2009-12-20 @ 22:48:10
Postat av: stephi

haha är man wannabe för man gillar samma låt? WOW tack för tipset!

2009-12-20 @ 23:23:37
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0