IT'S CHRISTMAS TIME!

godmorgon sjusovare! själv blev man uppdragen redan innan 11. tyvärr inte frukost i sängen denna dagen för mamma hade fullt upp med bakande :( jag och min systeryster har iaf begett oss till öde marken där vår kära pappa bor, dit ena av mina många systrar (maria) kommer senare och hennes sambo (inte samma som igår haha) och jag kör på gårdagens kvällsoutfit för den är så pass stilren och julig :)

så ja önskar er en god jul för nu ska ja vara lite social med familjen.. suck.. haha får väll sätta på "the holiday" som är en sån mysig julfilm, älskar den! hehe snygga skådespelare ;) men först in på fejjan (facebook för er efterblivna) och knarka mina portugisiska menstabletter haha och halstabletter, måste bli frisk innan dubai ju!

TTYL <3

Kommentarer
Postat av: emilia

älskar den filmen :D:D:DDDDD

2009-12-27 @ 01:05:59
URL: http://emilcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0