hockey

fan vilken dag de varit. blev väckt av sammi halv 12.  men ja somna om tills ja blev väckt av nån jävel som ringde fel så ja blev så sur så la mig igen och vakna när sammi ringde halv 1 igen haha. fick synd mig som fan skulle vara på skolan halv 2 och ja hann. har inte gått i skolan på 3 veckor och de första som händer mig och anna precis innan vi skulle innanför dörren så gick brand och tjuvalarm, great.

i vilket fall så har ja praktiserat som slav idag. dem behövde ingen extra personal så ja fick inget jobb alltså inga pengar. utan ja fick göra slav skit som dem i kioskerna inte "hade tid" men som dem egentligen inte pallade göra själva. ja, så mina fötter dödar och ja har huvudvärk som ja annars har en gång om året. kom även hem för en timme sen, de suger. men vi (malml redhawks) VANN, och ja lovar de var bara för ja såg 10 minuter av matchen! vi har förlorat alla matcher ja inte kollat på och vunnit varje match ja sett. hehe karma!

men nu försöker ja iaf slappna av med en ansiktsmask som ja nu har på mig.
och ja fann min älskade påse med en massa Malaco godis påsar! mmmmmh.
blir inga bilder idag tyvärr.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0