godmorgon

hej bloggen. vaknade av att någon ringde men la på precis innan ja hann fram. riktigt störigt för ja hann inte öppna ögonen så kände hur ja verkligen vinglade tillbaka till sängen. hahah kan inte riktigt själv hålla mig för skratt när ja tänker på de.
egentligen har ja jävligt bråttom nu för ja måste duscha (och ja tar min tid) och sen halv 3 ska ja snabbt möta upp anna sen hem igen för att fortsätta fixa mig eller äta eller vad ja nu ska för att sen dra till stan och möta upp sammi.

vet inte varför ja ens tar mig tid att blogga haha. lyssnar på någon låt på mtv men låt- och artistnamnet verkar aldrig komma upp haha störigt som fan.
gäspa gör ja också, jobbigt med "tidiga" morgnar! men imogon måste ja upp 7, fyfan säger ja bara..
kommer bilder idag, tror jag iaf.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0