god morgon!

ja har märkt besökarstatestiken sjunker kraftigt när ja bloggar så lite som ja gjort dem senaste dagarna. förlåt mig! ja vet ni vill ja ska uppdatera minst 4 gånger om dagen men ja har tyvärr inte alltid tid till de. ja hade säkert kunnat klämma in tid för ett mer om dan än jag gör nu men har inte alltid blogg-lust.

fick iaf sånt sug att blogga nu när jag sitter och lyssnar på ett radioprogram som har en intervju med paow (paulina danielsson) en känd svensk bloggerska som står för vad hon tycker och tänker och har en snygg stil som ja gillar. ni hittar hennes blogg här!

undertiden äter ja frukost i min säng, kanske mer en brunch men är glad ja har en mamma som faktiskt vill skämma bort mig lite, speciellt på morgonen när ja är som latast. hade tänkt ta och sola idag men får se om ja hittar solariumet som är vid parkeringen haha får se om ja kan få med nata också. annars får ja kolla upp om MAI har öppet.

jag vet också att ja har varit dålig på att lägga in bilder, men som ni kanske inte visste har ja inte tagit så många bilder någonsin under så kort period som ja bloggat. innan i somras ägde jag inte ens en kamera.. okej jag hade en förra sommaren också men den lyckades jag ta sönder när sommaren var slut. så får väll ta och lägga in en gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0