dagens?

ja vet att ni älskar när jag bombar min blogg! haha men har så tråkigt så måste sysselsätta er och mig själv lite. tänkte göra en lista som ja snodde från vallis blogg. kom nyss på att ja måste berätta hur mobbad min systers kille gjorde innan ikväll..

han såg ja spelade farmville och började snacka om att de fanns liknande när han var liten men att de sågs som ett kill-spel. han frågade om man kunde klappa kaninerna och jag som inte är värsta farmvilletönten men ändå kunnigare än honom (trodde jag) sa att de är väll klart man inte kan.. haha men så stog det "pet" och då gav man typ kärlek till djuren dem hoppade och fick hjärtan runt sig. nu till de töntiga.. ja tryckte "pet" på några av fåren på min farm hahaha så sa han att de är ju oratvist om ja bara "pettar" dem för då kanske dem andra djuren blir avundsjuka.. så han tog datorn och började trycka på pet på ALLA djuren tills han va klar hahahahaha dog! en 30 åring som vill ge farmville-djur jämnlikhet hahahahaa

DAGENS VILL HA: är hungrig nu så mat.. och solbränna!
DAGENS KLÄDSEL: sovtshirt och pyamasbyxor, (haft 3 olika "outfits" idag..)
DAGENS SMINK: nu inget men de vanliga innan
DAGENS FRISYR: nersläppt nu uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: julklappar!
DAGENS LÅT: i'm a star
DAGENS PLANER: stan med nän, öppnajulklappar
DAGENS SAKNAD: agnes
DAGENS DUMMASTE: jadu..
DAGENS DROG: läkerol haha
DAGENS ROLIGASTE: de mesta, jag + nän = sjukaihuvet
DAGENS FAVORIT: pengar på bianco!
DAGENS KÖP: chinabox
DAGENS GODIS: aladin
DAGENS HUMÖR: hyffsat bra

Kommentarer
Postat av: emilia

och valli snodde den av mig :(

2009-12-27 @ 01:06:50
URL: http://emilcia.blogg.se/
Postat av: aya

HAHAHAHHAHA OMGGGGG SÅ SJUKT, EXAKT SOM MIG!

"pettar" aldrig mina djur mer, för har så fucking många å måste alltid göra på alla när jag väl gjort på en för tkr jätte synd annars, tänker "dem kommer bli heeejjjjl lessnaaa" hahaha. stackars mig, tänk när jag råkar trycka fel å ska trycka på det över "pet". kaos:(

2009-12-31 @ 01:40:26
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/
Postat av: stephi

hahahahahaha aya du är så jävla knäpp men älsklar dig ändå, haha du och min systers pojkvän kanske borde bli vänner? hahahaha <3

2009-12-31 @ 15:04:38
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0