calella

jag är i panikstadiet. calella biljetterna har kommit ut men allt har varit kaos idag. vill inte ta de här för känns dumt ska prata med personerna i fråga istället för via bloggen eftersom ja vet dem läser detta. ja har sett ifram imot denna resan om ja vill inte den ska bli förstörd, hoppas er de handlar om förstår mig.

över till annat. har bara haft entrepenörsämnen och danska idag. asså danskläraren är störd, för de första så kan han ingen svenska alls vilken inebär att vi får gissa oss fram va fan han säger (han kan bara danska). 2 han skiter fullständigt i att vissa av oss faktiskt haft praktik i 5 veckor och ha därför missat jävligt mycke. slutade iaf vid halv 3, har bara varit hemma sen dess, känt att ja velat göra något men sen när personer bett mig komma har ja inte orkat mig ur sängen till busshållplatsen som ligger 50 meter utanför dörren haha. nu kallar mamma att de är mat!

TTYL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0