calella!!

CALELLACALELLACALELLACALELLACALELLACALELLACALELLACALELLACALELLACALELLA!
herregud idag blev de bokat och klart! vi ska åka och ja är lså jävla lycklig, kommer åka med mina finaste flickor anna och sammi. första resan utan föräldrar fyfan va kul de kommer bli. 14 juni åker vi 3 dagar efter skolan slutar! haha

vid halv 3 tiden kom agnes till min skola för att hämta mina hem nycklar, men hon beslöt sig att stanna så vi drog till stan efter skolan istället. rätt mysigt med snö men blev inte mycke shoppat för min del bara balsam och inpackning från Just Glow är helt såld haha luktar helt underbart. blev också två mcd besök haha och agnes tog en glass haha wtf? tom att folk kommentera de som gickförbi och påstod att de va lite kallt för att sitta ute och fika på en bänk. och självklart fick vi springa till bussen då agnes hann med sin och ja fick vänta ensam på mig, it sucks.

kanske lägger ut lite "söta" bilder från när vi dooog av flabb inne på hm, stod och testa dem fulaste mössorna ja sett haha! men nu ska ja ta och plugga röven av mig shit har så äckligt mycke att göra! ja som aldrig ligger back i uppgifter :o


jag och anna i somras, haha hemsk bild men ett roligt minna från en utekväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0