buon giorno

(=godmorgon) ja ja är vaken nu, konstigt att ja faktiskt lyckades komma up haha. men ja ja blir som sagt sen. speciellt när ja tar mig tid att blogga haha men skit samma de är ändå min näst sista dag bara. ska hjälpa till i restaurangen och de ska bli skönt för tjejerna ja jobbar med där är riktigt snälla. ringde min handledare och bestämde att ja ska jobba dag imorgon så ska upp tidigt då med.. de suger. ikväll är de sista dans dagen fram till mars, fatta va länge de är! ajja nu måste ja fixa mig

xoxo



Kommentarer
Postat av: Anonym

är du hel svenk =) ?

2009-12-11 @ 19:17:53
Postat av: stephi

till anonym: yesbox vf?

2009-12-11 @ 19:22:26
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0