24/12

kan förstå om ni undrar varför jag sitter och bloggar på julaftons kväll.. men familjen satt och kolladee på nån svensk film ja var väldigt skeptisk mot eftersom jag inte gillar svenska filmer, hursomhelst så började ja må så jävla illa.. jävla mens ja.. så orkar inte med att sitta och försöka va trevlig när jag har ont och vill spy som en gravid kvinna haha. såg iaf nästan hela filmen trevlig som jag är.

får se om jag lyckas komma upp 12 imorgon, ska fika med några tjejer vid 2 tiden och de tar ju sin lilla tid att ta sig från hålan till stan. ja men nu pallar ja inte skriva mer fick nyss lite ont i huvet också.. tänkte ta ett bad men ehm ja inte så hygieniskt kanske i detta läget.. så blir väll duschen.
lägger in bilder på julklappar och annat imorgon kväll (försökte övertyga min pappa att skaffa facebook för att slippa alla hans cd-skivor med foton! men han gick inte att övertala..

julklappar!

*lösögonfrasar
*nyårs kjol
*nyårs topp
*underkläder
*smycken
*bad artiklar
*dvd film
*bok
*väska
*presentkort Bianco
*presentkort glitter
*ressett - clinique
*clinique produkter
*biobiljetter
*CALELLA pengar
*dubai resan
*shopping i dubai

TTYL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0