sitter här ...

mätt och belåten efte att ha glupskatt i mig köttbullar och stuvade macaroner, mums! sitter även och fösöker övertala samantha att inte byta klass/skola, är rädd att vi tappar kontakten då. klart att hon inte ska välja pga mig, men saken är den att hon vill gå frisör men inte fransuelle utan jb, hon går jb nu medn etrepenör. så hon har att välja mella jb entrepnör eller fransuelle. :/ ochde lutar åt fransuelle..

men ja, börja nyss känna av att jag har ont i mitt ben, mest vid knät. känns om ni vet när man hade växtvärk? x) haha. hade gärna velt vara lite längre så varför inte haha ;-)? är även helt kär i en visslåt som elina rekomenderade i sin blogg. allmänt så saknar jag den flickan något enormt :/<3
jag kan ju även ta och tipsa om låten, den heter: tonight - FM Static.

här kommer även lite bilder tagna under småföretagande lektionen :}

     bild1:anna & sanna. b2: sofie.
     b3: julia. b4: jag (är väldligt trött och försöker visa dagens outfit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0