söndag

dålig uppdatering, jag vet! men har haft fullt upp med johanna-sis :} kom hem från pappa idag och de har varit en chill helg. sitter just nu och snackar med en massa folk på msn och lyssnar på en underbar låt men som är ganska deppig så den ger en tårar i ögat.. 

vet inte om de är skönt att veta att två personer litar på en, men om man överskådar de så är de inte så bra eftersom de är två personer av en massa andra man känner. jag saknar så många att jag blir trött bara att tänka på de. ska de bara var jag som tar itu med att vi aldrig ses? och då menar jag de flesta av mina såkallade vänner. är alla äkta ens? ja de lär jag ju märka när jag flyttar.. nu blev detta ett halv deppigt inlägg men de är sådant som behövs ibland.

skriver senare! s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0