sofie sover

väldigt intressant rubrik va? men de är faktist så att gårdagens bilder inte kan läggas in än pga att sofie sover x) hon är alltså inte vid datorn och då sover hon :)

idag har varit gooodie! börjde halv 1 och vi hade endast grupparbete som vi knappt kunde göra eftersom vi fortfarande inte fått våra datorer. så när vi fick sluta kvart i 3 ist för halv 4 så kändes de som om man nyss kommit til skolan och inte ens haft lektion, skön känsla :} efter skolan åka sofie och jag till triangeln (köpcenter i malmö) och köpte klubbor, för jag glömde mina pengar hemma och sofie var pank. satt oss vid kanalen och mös i blåsten (N) vi skiljdes åt vid 4 tiden och jag träffade mamma, vi gick till en thai-resturang och muuuuuuuuuummms va gott de va! gick sen in på monki som jag var inne på innan vi sågs. så jag fick två skitfina toppar och ett smalt lackskärp med en liten rosett :}

tog bussen till värnhem, där dansstudion är och dansade då träffade jag såklart fenja och libin som ska dansa M med mig :} de gick faktist bra men jag var trött som bra den efteråt! över till tågresan hem..

de var en gubbe som satt en bit bort från mig. plötsligt reste han sig och jag trodde klart han skulle hoppa av, men nejnej han kommer gående pustande konstant och verkade skit nervös när han tillslut stannar preci brevid min plats. när jag sitter vid en 2 manna. och de finns jäte mk plats överallå stannar han brevid min där mi väska ligger och säger: du kan du.. (så peka han på att jag ska slytta mi väska) oh sen tacka gud! att jag vågar säga: asså de finns platser där. och pekar på dem 6 manna som är precis bredvid min ä'ven om 6 ä lediga. så sitter han och är fiortfarande jätte nervös, stirrar på mig och kolar hlatiden i sina fickor. jag fick panik och troddehn ville råna mig eller något så til slut var jg tvungen att flytta mig innan jag skulle få panik och börja gråta. jagsatte min på en plats mittemot två tjejer och kände hur jag satt och skaka av rädsla.. jag kollar mig omkring och han verkar ha gått av. jag pustar ut och känner mig säker. när jag sedan ska gå av så går jag mot den andra dörren för att vara säker på att inte möta honom. då böjade jag nästan skrika av pnik när jag ser han sitta på en plats närmast gången :| hur fan hamnade han där`????? har han hoppat av och gått runt vagnen :o ? snacka om panik! så jag skyndade mig allt jag kunde hem. känner mig fortfarande rädd när jag tänker på de och kan inte fatta att e finns sånna skumma gubbar?! vl ldrig mer åka tåg själv hem :/

nu ska jag ta och fixa håret, äta en macka och yoguht så jag blir lite mindre hungrig
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0