snacka om..

usel uppdatering. de är faktist så att så fort jag kom hem till byn idag så vandrade jag hem till johanna. myys, sen bike:a vi hem till mig och har varit här sen dess tills hon cyklade hem, nyss :}

måste bara säga att min klass är älskad, eller ja delar av den ;-) vi "5 blonda chicks" (har ävenen blond kille i klassen som är med oss ibland! ) har bestämmt att vi ska ha kräng dag :D på onsdag om exakt två veckor :))))))))) de gillas! är även helt besatt av den låten jag tipsade om igår. sjukt bra!
lite tråkigt att jag är trött just nu eftersom jag har sovmorgon imorgon :/ och börjar inte förrän halv 1. inte så kul att vakna 8 då precis ;-) vi får även våra datorer om 2 veckor och ändå så ska vi ha datakunskap imorgon :P  hur ska de gå?

men nu ska jag svara på era kommentarer, sätta på tvn och ta en dusch :}
så hörs vi kanske redan på morgonen imorgon! S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0