god morgon lördag

pappa är gullig han, har fixat så jag kan förflytta datorn vart jag vill. vi hade trådlöst redan innan men då var en dator tvungen att vara fast så resten kunde funka. men nu har pappa suttit hela mogonen för att fixa detta åt mig. är de inte gulligt? visste inte ens han skulle göra de :}

hursomhelst, idag hoppas jag verkligen att johanna kommer hit och sover inatt. jag är nämligen hemma själv hela natten annars och de klarar jag inte, är mörkrädd liksom :o i allmänhet saknar jag min agnes men glöm inte johanna jönss! måste träffa båda snart, de är ett måste. nu vet jag inte vad mer jag ska skriva..

så vi får höras senare! S


Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: jaa precis, håller verkligen med om att de är vännerna som gör de kul (;

2008-09-07 @ 17:25:31
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0