waiting and waiting..

ja så sitter man då här och väntar på johanna-sis.. och de är lite drygt de ja!
trodde hon skulle komma medans man åt, men inte de inte.
wiho vad roligt inlägg detta blir :-) haha en smile kanske hjälpte?
är iaf super mätt efter en smarrig kyckling pytt, mums!
men lite godis får jag nog ner allt.. har tänkt på godis hela dan, men inte orkat mig ut för att köpa.
är även sjukt trött på alla låtarna som finns på min dator och letar som bara den efter något nytt att lyssna på. har hittils bara lyssnat på så gamla låtar jag kommit på på youtube, hihi (-:
nej nu ska jag sluta skriva och börja messa med nån som kan underhålla mig..

xoxo s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0