typiskt mig?

hallå bloggen! :-)
förlåt för kanske lite dålig uppdatering.. men jag har faktist en bra anledning! var med sis (johanna, en av dem många) så de har hållt mig syselsatt sen skolan slutade. men imrn blir de en ovanlig uppdatering. jag börjar nämligen inte förrän halv 1.. ja ni såg rätt 12.30! riktgt skönt! men tyvärr så måste jag ju endå upp 10.00 :/ lite synd, men sånt får man stå ut med när man går i malmö men inte bor där ;-) så de blir ett morgon-inlägg!

hur som, så idag haha tog jag och sofie fel buss.. vi var lite stressade så första buss-stop skylen där de stod "södervärn"  så kastade jag mig på bussen. saken var bara den att de var 2an. alltså den bussen jag tog i 4 veckor när jag jobbade i vhamnen (Y) hur yckas man? av alla bussar! och den gr inte ens till södervärn även om mde står de! men ja, så tänke jag så när vi klev på och den körde när jag uptäckt att de va 2an.. "säg att den inte svänger höger snälla!" klart den gjorde och mot vhamnen for vi (Y) så tänke jag.. "men de kanske går fortare att åka med hela bussen tills den vänder och ta rundan om igen till centralen?" nejnejnej då stoppade mitt samvete mig! idiotisk får man va? x) så vi gick av i nyhamnen och tog näsa buss mot centralen. gick av.. hahaha samma misstag. tog första bästa mot södervärn. hoppade av södervärn. kollade tiderna för 34an (går till jb) haha missae den med 2 minuter... nästa gick 41 haha och vi börjar halv (Y) men ja tur som vi hade såg vi ted i vår klass på en buss mot holma och hoppades på att han tog rätt. hoppade av på en station jag inte minns men jag borde! och kom 10 minuter sent :-) Yess!
fick även stressa satan hemåt för vi ville hålla sanna sällskap (-; vi var hungriga som Svin, s de lev bk cheesburgare med fettklumpar - mums!

kommer dagens outfit osv senare när johanna skickat bilder!
take care s

Kommentarer
Postat av: elina

svar: du har ju dock så mycket finare bilder o utseende än mig så vafan klagar du för?:O

2008-08-27 @ 20:28:33
URL: http://elinapina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0