opps!

.. dålig uppdaterare :$
förlåt men jag funderar mycket på om jag ska skaffa blogg på en annan hemsida istället.
kom även på just i denna sekund att jag ska sluta använda barnsliga förkortningar :-)
eftersom jag ska börjar på en skola nu nästa vecka där jag kommer få en dator, som är lika med
många uppsattser och annat skrivande på datorn. och jag vill inte vara med om att upptäcka i efterhand
att jag lämnat in något med en påhittad förkortning ingen okunnig chattare förstår, haha!
så hädanefter måste jag skärpa mig.
nu till något roligare, sov hos nän inatt. skulle inte bl en övernattning igentligen men eftersom v inte setts på 3 veckor
så kändes de roligare att stanna :-) åkte till ida och sofie vid 1 "i morse" och de var ävn trevligt. inte så långvarit med trevligt. träffade även en av mina många systrar när jag kom hem. och de slutade med att min yngsta syste (som är äldre än mig) la sig brevid mig när jag kollade på ice age2 på min lilla bärbara dvd :-) efter middan såg vi även the national treasure2 som ingen av oss sett innan, inklusive ostbågar och en påse kinapuffar - mums!

nu ska jag ta och kolla blogg koll, svara filippa på msn och se sex and the city som går på tv just nu med en syster som väntar i sängen. puss på de och att hon för en gång skull är hemma. nej nu är reklamen slut!
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0