ny skola!

ja så är skolan igång igen, mäkte nyss att jag verka lägga in ett inlägg här på blogg.se var 3dje dag.
av ren slump har de blivigt just 3 dagar, haha.
men iaf. var på NRJ IN THE PARK  igår och de blev lyckat kan jag säga!
nog om de, har ju börjat gymnasiet nu och jag valde john bauer i malmö :-)
och vet ni vad? jag ångrar de inte en sekund!  att välja malmö framför ystad var nog de bästa val jag gjort på länge.
inte så liten skola som jag trodde och de tar jag possitivt eftersom jag gillar mer mellanstora skolor.
hamnade med en hel okej klass med! så de ska bli tre roliga år hoppas jag!
men nu ska jag ta och stänga datorn,duscha sen försöka sova.. kanske se en snutt av sex and the city för de ääälskar jag ! :-) har även blivit riktigt förskyld och har ont i halsen (halsen beror nog på skrikandet på nrj ;-))
ni får ha de så bra tills jag uppdaterar imrn!
glömde säga at jag har shoppat stickat idag - i love it!

xoxo s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0