mysig dag

idag blir bara en myys dag. eftersom jag även är hos min pappa som bor nära beachen men helt off resten av världen finns det absolut inget att göra.. och eftersom jag inte har något bättre för mig så ska jag lägga ut dagnes klädsel varesig ni vill se den eller inte hihi :-) ikväll ska jag bara packa och handla massa skräp mat inför tältningen i snogeholm.
hoppas de blir kul, tyckte mest de ska bli en tråkig grej innan men ser fram imot de nu (-:
men vi hörs kanske ikv annars inte förräns tisdag!

ciao s

stickad mysig kofta - veromoda
långt linne - jc
tajts - h&m
fårullstofflor - julklapp (a)

Kommentarer
Postat av: melissa

sv; tack så mkt .)

2008-08-24 @ 17:01:31
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0