looking forward to it

fördriva tiden inlägg blire nu :-)
trivs verkligen hittils på min nya skola, jb. och på måndag ska vi iväg me klassen och tälta i snogeholm. lärt känna ännu fler i klassen och ser fram imot 3år! idag har vi haft svenska diagnos, läsförstående.. haha och gissa vad? jag och sofie (som gick i samma klass innan) har haft exakt de här provet 2 gånger innan, hahahaha! men de sa vi klart inget om. men igentligen med tanke på de så borde vi få mvg eftersom jag kände igen var enda text.

ikväll så bär de av till malmöfestivalen! självklart ska man utnyttja att man har ett gymnasie-kort som varar till 20.00 ;-)
inget festande och så ikv för imrn ska jag på kräftskiva hos pappa. de ser jag inte framimot men jag få iaf träffa min syster sophia (som igentligen bor i halmstad)
så snart ska jag äta lite kycklingpytt, snabbt och gott så jag slipper slösa pengar på mat sen i malmö.
så ni får ha de så bra så hörs vi imorgon, eller kanske senare ikv? vem vet? :-)

xoxo s
elina och johanna jönss för två veckor sedan.. men ikv blir de elina på mf! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0