ingen toppen lördag

ett kort inlägg om dan :-)
tackar för gårdagens kväll fasten de blev mkt spring fram och tillbaka för att hitta varann.
men idag så har de knappast hänt något särskillt roligt. blev hämtad av pappa vid 3 tiden, jag och min syster som nyss kom hem. när vi kom till pappas hus så var min bror, hans fru och deras söner där, viggo och eddie. sötare småbarn får ni ta och leta länge efter ;-) senare kom pappas sambo's dotter, hennes man och hans barn.
det var altså kräftskiva som stod på schemat :-) jag är inte så mkt för kräftor man fick i mig en och annan kräfta.
men nu ska jag ta och sova ut, för på måndag blir de nog inte så mkt sömn ute i skogen med nya klassen!
så vi hörs imorgon!

ciao for now s
min kamera funkar endast på närbilder, därför får de bli en sådan..
min kamera funkar endast på närbilder, därför får de bli en sådan..
klicka på bilden för att se den bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0